oyveötesi

Sandık tutanaklarını kendi geliştirdiği T3 bilgisayar sistemine girmeyi “ritüel” olarak anan Oy ve Ötesi derneği, bu e-postada zamana teşekkürlerini sunuyor. Neye şükrederlerse etsinler dinsel olacaktır.

Bu siteye çok spam geldiği için yorumunuzun onayımı beklemesi gerekiyor. Geciken onaylar için özür dilerim.